Přejít k hlavnímu obsahu

Temporary help pomůže při nedostatku zaměstnanců

Temporary help pomůže při nedostatku zaměstnanců
Read time: 3 minuty

Každá společnost se čas od času potýká s nedostatkem zaměstnanců. Zejména při potřebě krátkodobě navýšit personální stav může být problém vhodné pracovníky nalézt. Společnosti je totiž potřebují rychle a najít v krátkém časovém horizontu zaměstnance s odpovídající kvalifikací, zkušenostmi v oboru apod. se ukazuje jako tvrdý oříšek. Naštěstí pro tyto situace existuje řešení. Nazývá se temporary help, které Vám při nedostatku zaměstnanců pomůže.

Co konkrétně znamená temporary help

Temporary help (agenturní zaměstnávání) je užitečná služba, která řeší dočasný nedostatek zaměstnanců. Personální agentura na předem stanovenou dobu zapůjčí společnosti své zaměstnance na základě požadavků, které si klient určí. Může se jednat o požadavky na konkrétní kvalifikaci pracovníků nebo odborné dovednosti. Klient se s agenturou dále dohodne na počtu poptávaných zaměstnanců a na období, kdy je potřebuje. 

Kdy využijete temporary help

Jednoduše vždy, kdy řešíte podstav pracovní síly ve své společnosti. Nejčastěji se jedná o následující případy:

  • období zvýšených nemocenských (typicky se jedná například o chřipkovou vlnu)
  • období dovolených
  • na sezónní práce
  • při nečekaném zvýšení objemu zakázek
  • v případech, kdy Vás čeká nový projekt, na který nemáte dostatek pracovní síly
  • při dočasném podstavu kmenových zaměstnanců

Jaké jsou výhody temporary help

  • Klient se nemusí starat o nábor zaměstnanců. Vyhledávání, výběr a testování nových uchazečů zajistí agentura včetně inzerce, pohovorů, prověření a referencí od předchozích zaměstnavatelů.
  • Možnost okamžité náhrady pracovníka při nespokojenosti s odváděnou prací.
  • Nulové náklady s vedením personální a mzdové agendy.
  • Všichni zaměstnanci mají podepsanou pracovní smlouvu, takže pracují legálně.
  • Personální agentura za zaměstnance platí veškeré zákonné odvody (daně, sociální a zdravotní pojištění, zákonné pojištění odpovědnosti).
  • Klient si pouze určí termín, kdy pracovníky potřebuje a o víc se nemusí starat.
  • Pracovníka si nechá pouze na dobu, kdy jej potřebuje.
  • Pružná regulace počtu pracovníků v průběhu spolupráce.

Důležité upozornění na závěr

Tak jako i v jiných situacích platí, že jednat včas je základem úspěchu. Personální agentura má větší zkušenosti, možnosti a dokáže celý proces náboru značně urychlit. To však neznamená, že ke své činnosti nepotřebuje vůbec žádný čas. Proto neřešte nedostatek pracovníků až tehdy, kdy už Vám reálně chybějí. Pro lepší ilustraci uvedeme krátký případ z praxe. Například již v únoru společnost ví, že ji v létě čeká nový projekt, na který zatím nemá dostatek pracovních sil. Jediná správná cesta je již v únoru oslovit personální agenturu a domluvit se s ní. Personální agentura tak získá čas vybrat a připravit vhodné pracovníky. Když vše necháte na poslední chvíli, značně (a zcela zbytečně) si zkomplikujete život. Přesto mnoho společností nepředvídá a nereaguje včas. Když se dostanete do časového tlaku, budete mít tendenci řešit věci horkou jehlou. A v této situaci si jen těžko vyberete to nejlepší řešení pro Vaši firmu. 

Temporary help

Who we are

reditel-spolecnosti-workintense

Ing. Ivan Rozman

Ředitel Společnosti

„Jsme schopni systémově reagovat na potřeby zákazníka zajistit HR/pracovní sily velice rychle a pružně bez ohledu na to, kde a kdy požadavky vzniknou. Usilujeme o to, abychom poskytovali prvotřídní profesionální služby našim partnerům prostřednictvím vedoucích pracovníku odborně orientovaných projektových tymu a proškolených kmenových zaměstnanců“

Kontakty: i.rozman@workintense.eu

Vedoucí marketingového oddělení

Ing. Ivan Rozman

Vedoucí marketingového oddělení

„Naše podnikatelská a inovativní síla spočívá ve výměně zkušeností napříč našimi různorodými projekty. Své know-how sdílíme, což nám umožňuje neustále zvyšovat naši produktivitu, inovovat a důkladně propracovávat personální a provozní procesy a činnosti.“

Kontakty: ivan.rozman@workintense.eu

Vedoucí obchodního oddělení

Mgr. Lýdie Ignat'uková

Vedoucí obchodního oddělení

„Nabízíme firmám dle jejich potřeb spolehlivý, kvalifikovaný a motivovaný personál z východní Evropy (zejména Ukrajiny). Patříme ke špičce mezi agenturami práce na českém trhu.“

Kontakty: lida.ignatyuk@workintense.eu

HR manager

Mgr. Jan Kupec

Projektový manager / HR manager

„Pomůžeme vám najít ten správný personál pro vaše firemní projekty. Obraťte se na nás, a my vám zajistíme kvalifikované dělníky, jaké potřebujete pro plynulý provoz vaši společnosti.“

Kontakty: jan.kupec@workintense.eu

Recruiter

Mariia Palinchak

Customer Acquisition Specialist

„Férové partnerství a spokojenost všech zúčastněných stran je základ našeho podnikání. Staňte se jedním z našich spokojených zákazníků.“

Kontakty: m.palinchak@workintense.eu

Recruiter

Svitlana Volyk

Customer Acquisition Specialist - Polsko

„Pomůžeme vám najít kvalifikovaný personál nejrychlejším způsobem a v nejkratším termínu. Vzájemná pomoc - záruka rozvoje a úspěchu.”

Kontakty: s.volyk@workintense.eu

„Působíme nejenom na celém území České republiky a taky Polska, Maďarska, Slovenska a jiných členských států EU. Podle potřeb zákazníků zajišťujeme pracovníky i v rámci EU. Náš tým je Vám k dispozici a je připraven k podpoře vašich požadavků.“